Storitve

RAVNANJE
pomeni, da se platišče poravna na ustrezne načine do najvišje možne stopnje in se nato minimalno ostruži do 100% okrogline. Tako je oslabitev materiala najmanjša. Včasih se platišče pri ravnanju še dodatno optično poškoduje, čemur se sicer poskušamo izogniti, vendar je potrebno včasih platišče celo prerezati, da se lahko izvede ravnanje. Tako platišče je nato potrebno zavariti.

VARJENJE
pomeni, da se platišče strokovno zavari, kar potrjuje tudi atest, ki smo si ga pridobili na Inštitutu za varjenje v Ljubljani. V ceni za varjenje, je všteto tudi ravnanje.

VARJENJE Z VSTAVLJANJEM
pomeni, da se vstavi manjkajoči kos platišča in se ga zavari. Če je platišče v hrbtnem delu preveč zmečkano ali pa ga preveč manjka, ga lahko odrežemo in zamenjamo s hrbtom drugega platišča. V tej ceni je všteto tudi ravnanje.

POLIRANJE VIDNEGA ROBU
pomeni, da se platišče ki je izgubilo visoki sijaj zaradi korozije ali zavornega prahu,  s poliranjem obdela. Tukaj je treba poudariti naslednje: tovarniško je platišče programsko struženo do visokega sijaja in nato lakirano. Tega postopka se ne da ponovno izvesti in tako tudi platišče ni enako novemu. Zato je poliranje potrebno izvesti na celotnem kompletu štirih platišč. Svetujemo, da se teh površin ne lakira. Res da je zato potrebno več vzdrževanja, vendar pa lak kaj kmalu spet začne odpadati in imate ponoven strošek s poliranjem.

OSTALO
med drugim vam lahko predelamo razmerje lukenj, e.t. ( offset), razširimo ali tudi zožimo obroč itd.

POČAKAJ IN ODPELJI
pomeni, da lahko v primeru dogovora tudi takoj popravimo vaša platišča. Imamo vse vulkanizerske stroje, tako da lahko zadovoljimo tudi bolj zahtevne stranke.

 

Comments are closed.